ZAČÍNÁTE PODNIKAT NEBO PODNIKÁNÍ ZVAŽUJETE?

Projděte si ZDARMA můj video kurz

JAK NASTARTOVAT SVOJE PROSPERUJÍCÍ PODNIKÁNÍ

Videokurz JAK NASTARTOVAT SVOJE PROSPERUJÍCÍ PODNIKÁNÍ efektivně provádí z úvah, přešlapování, pochyb nebo věčných začátků do bodu, kdy víte, kdo jste a čeho chcete dosáhnoutjaké kroky a s kým k tomu potřebujete udělat. Kde se dál nachytřovat a inspirovat. Kurz obsahuje konkrétní příklady a doporučení, no bullshit.

Do kurzu jsem vložila všechno, co mi pro úspěšný rozjezd přijde zásadní. Za co bych já osobně byla vděčná, kdyby se mnou někdo zkušený v mých vlastních začátcích sdílel. 

Provedu vás z úvah, přešlapování, pochyb nebo věčných začátků do bodu, kdy víte kdo jste a čeho chcete dosáhnout. Jaké kroky a s kým k tomu potřebujete udělat. Víte jak přitáhnout a prodávat svým ideálním zákazníkům a startujete svoji dlouhodobou prosperitu.

  • Chcete začít podnikat nebo už začínáte a potřebujete se nejdřív zorientovat
  • Máte malé děti a nechcete se vrátit do práce “před dětmi”. Chcete dělat smysluplnou práci, která vás naplňuje a výborně živí
  • Současná práce vás už nenaplňuje a zvažujete začít podnikat
  • Už jste s podnikáním začínali několikrát, nebo "tak trošku pořád něco děláte", ale zatím bez pořádného úspěchu
  • Vyloženě podnikat ani nechcete, ale rádi byste skvěle zúročili co umíte a vytvořili si další finanční nohu, o kterou se můžete opřít

Nabízím vám nejlepší první krok, jaký můžete udělat pro svoje dlouhodobě prosperující podnikání nebo další finanční nohu, o kterou se chcete opřít.

Krok za krokem vás na vaší cestě začátkem podnikání provedu všemi zásadními tématy, podpořím vás, představím aktuální možnosti trhu, dodám nadhled, odvahu a konkrétní plán, abyste zvládli svůj nejdůležitější první krok k dlouhodobé prosperitě a smysluplné práci a ODHODLALI SE ZAČÍT. Celý kurz si můžete pouštět podle svých představ, nebo si vybírat témata, která vás zajímají.

URČITĚ VÁS NA ZAČÁTKU NAPADÁ, ŽE:

  • bych měl/a najít svoje poslání a žít ho. Ale co když prostě nevím, půjde to i bez něj a jak to mám udělat?
  • ideální zákazník je mantra dnešní doby, ale co přesně to znamená a jak a kde ho najdu?
  • marketing je samozřejmě zásadní, ale co přesně to v začátku znamená pro mě? Jaký marketing a kde a jak a za kolik a sám nebo s odborníkem?
  • sítě jsou snad ještě důležitější, ale musím tam být, i když mě nebaví? A jak často vlastně?
  • jak teda efektivně propojit svoje online a offline podnikání?
  • a potřebuju web a jak má vypadat ten, který skutečně prodává a kdo mi s ním pomůže nebo si ho mám zbastlit sám/a a kolik to bude stát?
  • jak všechno, co dnes opravdu funguje, uchopit a postavit na tom svůj vlastní smysluplný projekt, který vyjadřuje kým jsem a co umím, výborně vydělávám a spokojení zákazníci se ke mě rádi vrací?

Dnes je náročnější než kdy dřív umět se rozhodnout co v životě doopravdy chci a cílevědomě si za tím jít. A když už svůj cíl určím a chci se za ním vydat, vybrat si z nepřeberného množství postupů a nástrojů nebo si cestu složitě hledat sami. Často mě rozhodnutí paralyzuje tak, že sen odložím “na pak”,. A z "pak" se často stane “nikdy”.

TAKŽE CO V KURZU NAJDETE ?

  • všechno zásadní, co o podnikání potřebuju vědět, abych dlouhodobě prosperoval/a
  • položí ty ZÁSADNÍ otázky, díky kterým si ujasním kdo jsem, o čem sním, co umím, jak to do svého podnikání propsat, co to vyžaduje a kde začít, abych měl/a šanci uspět
  • představí různé přístupy a paletu aktuálních možností s komentářem a ukázkami, abych se mohla rozhodnout, jaký způsob podnikání je pro moji situaci vhodný a proč
  • pomůže ujasnit si jak z toho co umím a co mě baví, vytvořit produkt nebo službu, za kterou mi zákazníci budou rádi platit. Ať už hledám dobrý přivýdělek nebo jdu do podnikání naplno
  • konkrétní úkoly a praktické příklady. Rozbory aktuálních případových studií včetně čísel, cílů a postupů jako inspirace pro váš vlastní začátek
  • knihovnu zdrojů s aktuálně osvědčenými a fungujícími postupy, prověřenými nástroji a doporučeními, které začátky zdravě udržitelného podnikání velmi usnadní
  • Jasný plán, který vede krok za krokem

KAPITOLY A OBSAH 

10 kapitol, které pokrývají všechna zásadní témata začátku podnikání nebo rozjezdu nového projektu. Víc než 13 hodin videí si můžu pouštět podle svého tempa a kdykoliv potřebuju. I když mě zajímá jen jedna kapitola.

13+ hodin videí

Praktické úkoly a případové studie

Knihovna zdrojů

Facebooková skupina

MOJE STARTOVACÍ ČÁRA

Můj bod NULA, od kterého se odrazím k úspěchu

PEVNÉ ZÁKLADY

Principy a základy, na kterých prosperující podnikání stavět

MOJE TÉMA

Jak z toho co umím nebo mě baví vykřesat téma svého podnikání

MŮJ ZÁKAZNÍK

Klíč k mému úspěchu

MŮJ EKOSYSTÉM

Jak smysluplně poskládat svoje služby a produkty

FINANCE PROJEKTU

Jak si to všechno spočítat a pracovat s cenou

JAK ÚSPĚŠNĚ PRODÁVAT

Strategie, které aktuálně fungují nejlépe. Udržitelně.

MŮJ MARKETING

Jaký marketing dnes funguje a jaký opravdu potřebuju JÁ

MŮJ WEB

Jaký web potřebuju a kolik mě to bude stát, ať už chci eshop, webovou vizitku, nebo online kurz.

PLÁN JAK ZAČÍT

jak to všechno udělat PRAKTICKY, krok za krokem k cíli

POZNÁMKA: Pokud už nejste na začátku a řešíte v podnikání konkrétní situace, ve kterých potřebujete získat nadhled, nebo se v podnikání pouštíte do nové oblasti, doporučuji spíše osobní konzultaci

JASNÁ VIZE VYTVOŘENÁ SRDCEM V SOULADU S TÍM KÝM JSEM A PODLE KTERÉ NEBOJÁCNĚ KRÁČÍM VPŘED, JE TO CO URČUJE MŮJ ÚSPĚCH. 

VARIANTY VIDEOKURZU

PŘÍSTUP DO VIDEOKURZU ZDARMA

Balíček obsahuje:

  • neomezený přístup + knihovna zdrojů

Hodnota balíčku: 5 000 Kč

BALÍČEK S 90 MIN KONZULTACÍ

Balíček obsahuje:

  • neomezený přístup + knihovna
  • 1 x 90 minut konzultace za cenu 60 minut v hodnotě 10 000 Kč

Hodnota balíčku: 10 000 Kč

BALÍČEK SE 3 KONZULTACEMI

Balíček obsahuje:

  • neomezený přístup + knihovna zdrojů
  • 3 x 60 minut osobní konzultace v hodnotě 12 000 Kč

Hodnota balíčku: 15 500 Kč

PROČ BYSTE MĚLI ROZJÍŽDĚT SVOJE PODNIKÁNÍ PRÁVĚ SE MNOU?

Jsem Romana Voříšková a posledních 14 let sbírám pestrou mozaiku zkušeností online a offline podnikání a mentoringu. Velké úspěchy,  spolupráci se špičkami svých oborů, i slepé uličky, které mě v mnohém lépe nasměrovaly.

Spoluzaložila jsem s Tomášem Čuprem miliardový Slevomat.cz. Vedla jsem PR a marketing v začátcích Bezrealitky.cz. Zahradnímu architektu Ferdinandu Lefflerovi jsem vymyslela koncepci jeho online podnikání a pomohla vytvořit úspěšný videokurz Žijte ve své zahradě, který si za první rok prodeje koupilo přes 2000 nadšených majitelů zahrad.

Dobře vím, jak člověka může oslabovat syndrom podvodníka, zažité vzorce z dětství a strachy, které si v sobě hýčká. Ale taky vím, jak rychle se člověk může posunout od snů k realitě, když svoje hlavní brzdy přetaví v akci. Přestane sabotovat svoje poslání a zahoří. Věří svým snům a inspiruje k tomu ostatní. A s láskou a nadšením vytvoří klidně i něco opravdu velkého.

Mám čich na příležitosti a potenciál lidí i trhu. Sleduju trendy, držím prst na tepu podnikání a seberozvoje. Vše co umím, nabízím a sdílím.  Do tohoto kurzu jsem vložila všechno zásadní, za co bych byla já osobně byla vděčná, kdyby se mnou někdo zkušený v mých vlastních začátcích sdílel. 

Práci vyvažuju přírodou a pohybem na čerstvém vzduchu. Bydlím v Praze, zahradničím na Sedlčansku. 

 

ČASTÉ SITUACE MÝCH KLIENTŮ

"Chci žít svobodný, nezávislý život naplněný zážitky s těmi nejbližšími. Chci dělat práci, která mě baví a naplňuje. Kde mám pocit dobře investovaného času za adekvátní odměnu. Chci být natolik finančně nezávislá, abych si mohla dovolit efektivně rozdělit čas mezi práci a rodinu. Abych mohla cestovat a část roku třeba mít i volno. Jednou bych ráda vlastnila malý domeček s výhledem do přírody, svoje útočiště, svůj domov, svůj bezpečný prostor."
“Vstupuju do nové etapy života. Po 3,5 letech se vracím do práce, kterou jsem dosud nedělala. Jako živnostník budu pracovat sama na sebe, budu zodpovědná jen sama sobě a sama si budu řídit svůj čas a energii. Zápasím s počtem klientů, které se potřebuju naučit oslovovat i přilákat. Zápasím s nedostatkem času (zatím jen večery a to jsem většinou grogy). Zápasím se svým našeptávačem… klasický syndrom podvodníka. Zápasím se svou leností a nezkušeností. Chybí mi někdo po mém boku, s kým bych vše konzultovala, probírala, řešila, radovala se, vztekala, sdílela..“
“ Nejtěžší je si určit co vlastně chci a jaké kroky k tomu musím udělat, plán, který mi pomůže rozjet mé podnikání. Je toho strašně moc a nevím co dělat. Když mám dnes 2 hodiny, kdy si na projekt můžu sednout, do čeho je teda mám investovat?”
“Ráda bych podnikala “na svém”, ale… vracím se do práce po dětech, koupili jsme byt a potřebujeme vydělávat na hypotéku. Mám dovednost, kterou bych mohla prodávat, ale nevím jak pořádně začít, ani co pořádně chci a co když nevydělám dost?”
“Někdy je složité kombinovat činnosti, které člověk dělá pro vydělávání peněz a ty které dělá pro změnu svého podnikání. Když už mám na to čas, tak není jednoduché se rozhodovat, kterou činnost dělat, aby mi pomohla uskutečnit tu změnu. “
 “Nechci vyletět a zhasnout jak kometa, chci prosperovat dlouhodobě.”

NĚKTERÉ Z NEJČASTĚJŠÍCH STRACHŮ, SE KTERÝMI SE KLIENTI NA ZAČÁTKU POTÝKAJÍ

“Bojím se, zda obstojím v konkurenci zkušenějších kolegů v oboru. Přestože vím, že srovnávat se nemá smysl.”
“Mám strach, že se prací nechám pohltit, ztratím nadhled, špatně si to rozvrhnu a semele mě to a přestane bavit.”
“Jsem dost dobrá? V oboru existuje spousta skvělých koučů. Nemám ještě dál studovat než začnu?”
“Budu dostatečně zajímavý, abych se prodal klientům během první schůzky?”
 “Co když neuspěju? Co na to řeknou moji blízcí? “
“Mám strach vyjít s tím co dělám ven, bojím se, aby mě kamarádi nehejtovali”

O SPOLUPRÁCI SE MNOU ŘÍKAJÍ

Spoluprací s Romanou získáte nejenom přístup k jejímu know how, vycházejícímu z dlouholeté rozmanité praxe, ale také parťáka, o kterého se můžete opřít. Dokáže ve vás odhalit potenciál a motivovat vás, abyste se vydali jej naplňovat. A když se náhodou ocitnete před překážkou, dá vám na ní nový pohled. Ať už se jedná o rozvoj vašeho produktu, zádrhele v procesu fungovaní projektu a nebo v komunikaci s vašimi spolupracovníky.
Zuzana Dobšíčkovákreativní ředitelka koralky.cz & www.contentka.cz
S Romanou jsem se poprvé potkal ve Slevomatu, který založila spolu s Tomášem Čuprem. I při dalších setkáních nad jinými projekty jsem vždy obdivoval (a obdivuju) její focus na důležité věci, strategické myšlení a otevřenou hlavu plnou nápadů.
Lukáš Hvozdeckýtextař s jednou nohou volnou
S Romanou jsem měl možnost pracovat v samých začátcích Slevomat.cz, kde byla členem zakládajícího týmu. Myslím, že v tak trochu extrémním prostředí, kdy firma za rok vyroste ze 3 ke stovce zaměstnanců a z 0 nuly na 200 konkurentů na rychle rostoucím trhu, dostanete jedinečnou příležitost při denní komunikaci získat přehled o silných stránkách člověka. Velmi cenné zkušenosti, které Romana může (a měla by) předat dál, jsou zejména v oblasti uvádění nových produktů, služeb a konceptů na trh. Zde může skvěle uplatnit obchodní cítění, smysl pro detail a schopnost vcítit se do zákazníka. Osobně mohu jen doporučit, speciálně pokud se chystáte spustit novou službu nebo projekt.
Pavel Bulowskico-founder of Meiro
S Romanou jsme se potkali při vyhotovování webových stránek fleradesign.cz a zijtevesvezahrade.cz. Jsem moc rád, že to byla právě ona, kdo projekty vedla, protože je velmi pečlivá, vždy má přehled o veškerém dění v projektu a neustále se snaží projekt zlepšovat. Často přichází s novými nápady, vždy ověřuje jejich náročnost na vyhotovení a případný efekt, jaký by to na projekt mělo. Oba projekty byly vedené s maximálním zápalem a důrazem na výsledek. Spolupráci s Romanou bych doporučil každému, kdo chce mít profesionálně odvedený projekt.
Josef Antošceo @ Wedesin.cz